Alla inlägg den 18 juni 2010

Av erica bredberg - 18 juni 2010 22:55

"-Det är bara tårar och regn som är meningen med allt.."




Alla ord och meningar som du sagt och skrivit till mig.

Alla betydelsefulla ord som gått rakt in i hjärtat på mig.

Jag vet inte längre om dem är sanna.

Vet inte vad som är sant längre.

Finns så många lögnare och falskheter.

Finns så himla många ord som bara slinker ur en.

Som går rakt in..

Och sen krossar allt.

Allt som fanns innan.

Allt som fick mig att le.

Allt som gjorde mig glad både utan och innan.

Men allting som gjort och gör mig glad ännu idag.

Får mig väl att le om några månader.

Jag vet inte vad eller hur det kommer bli.

Men en sak vet jag..

Det är du som är underbar.. 


  


Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards