Alla inlägg under april 2011

Av erica bredberg - 22 april 2011 21:35

Finns mycket här i livet som får mig att orka stå på benen.

Orka resa mig på morgonen eller lägga mig på kvällen.

Jsg lever inte på andra, 

Jag lever för andra.

Och för att mina vänner är dom underbaraste som finns. 

För att min familj är stor, öppen och helt underbar.

Mina vänner och min familj, dom gör så att jag håller mig uppe. 

Dom får mig att göra både kloka och dumma val.

Men det är det som fått mig till den jag är idag.


   

Av erica bredberg - 2 april 2011 10:16

Det finns en hel del som gör mig enormt glad.


Men det finns en grej som trycker ner mig så himla mycket. 

Som förstör och får mig att må dåligt.

Jag är kanske inte är fet men jag är tjock,stor eller vad fan vill kalla det. 

Jag mår inte bra av det. Och biland blir det bara värre när mina kompisar säger att jag är smal och blabla.

För jag är överviktig, det vet jag!

Och jag har försökt att göra nått åt det. 

Men jag har aldrig riktigt klarat det.

Men nu i veckan ska jag dessutom börja träna, gå till den där jävla diettisten och ta tag i det här. 

För jag vill inte se ut såhär längre. Orkar inte ge mig själv mer skit än vad jag redan har lastat på mig!


Förlåt men va tvungen att skriva av mig. 

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards