Alla inlägg under september 2010

Av erica bredberg - 4 september 2010 14:29

man tänker ut saker och beräknar hur man vill att det ska bli.

Men det blir aldrig som man har tänkt.

Inget blir som beräknat,

Det blir inte heller som dem underbara drömmar man drömt.

Inte som i den djupaste fantasin man har.

Ibland tänker man för mycket och det blir inte alls så som man tänkt.

Man har drömmar och fantasier om vad,hur och när.

Men det blir inget.

Mer än att hjärtat krossas och magen kryper ihop till en klump, 

ögonen dränks av tårar som ligger och skulpar på ögon kanten.

Dem rinner sakna ner för kinden.

Men bara när ingen annan ser.

När andra tror du har ett leende på läpparna men inte ser det.

Det är då man släpper ut allt.

men det västa man gör just då.

Är att släppa ut allt på någon.

Dränka någon i dina tårar och dina tankar.


Jag tänker inte göra det igen.

Jag tänker vara stark och låta det innom mig stanna.

Jag vill inte visa att jag är svag eller att jag låter folk trycka ner allt på mig.  

Den här gången ska det bli annorlunda.


  

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards