Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Beteende.

Av erica bredberg - 5 oktober 2011 20:01

Om folk ändå kunde fatta och ta och växa upp.

Så omoget,

Fattar inte att man orkar bete sig som en tre åring hela tiden.

Över sååå små saker.


Visst jag tar upp det här,

Pga att det gör mig så sjukt förbannad.

Det kaske är larvigt att ta upp det, men så jävla fly förbannad blir jag.

Jag måste få göra mig av med allt någon stans, någon gång.







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica bredberg - 27 januari 2012 11:09


Kärleken som skapas mellan två personer som ser något speciellt hos den andra.  Det är den kärleken alla letar efter.  Den som varar sådär passionerat länge.  Där man lever på rosa moln och bara svävar.  Även om det finns svackor som man tril...

Av erica bredberg - 15 januari 2012 22:19


You got a fast carI want a ticket to anywhereMaybe we make a dealMaybe together we can get somewhereAnyplace is betterStarting from zero, got nothing to loseMaybe we'll make somethingBut me, myself, I got nothing to prove   ...

Av erica bredberg - 6 december 2011 13:07


Jag har fått tillbaka något som betydde så enormt mycket, som jag älskade med hela mitt hjärta.  Men en dag tog det stopp, en kniv rakt igenom huden in med spetsen mot hjärtat. Jag höll andan, blundade och hoppades på att det var en dröm. Men d...

Av erica bredberg - 24 november 2011 21:06


Man märker hur mycket man betyder för en del här. Trodde jag va lite mer betydelsefull, men det är erat val.  Men förvänta er inte att jag ställer upp den dagen ni frågar. Bild på mig dårå...   ...

Av erica bredberg - 24 november 2011 13:27


Allt i min omgivning gör min vardag färgrik. Men sånt runt om mig som inte syns, som bara gör illa en innifrån. Ligger och knager i flera timmar per dag, även om det inte märks.    Jag har gjort mycket skit i mitt liv, förstört för andra, ...

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards