Alla inlägg under maj 2010

Av erica bredberg - 23 maj 2010 20:38


Alla underbara sms och ord som jag fått av dig.

Du har varit en perfekt kompis.

Men ibland går det verkligen över styr.

Som det gjorde.

Jag va dum i huvudet som skickade det där smset. 

Tänkte inte på att det kunde skada eller såra någon så mycket som det gjorde dig.

Men nu hoppas jag att vi har klarat ut det här.

Men det verkar och känns inte alls som förut.

Jag saknar dig.

Saknar hur det va förut.

Allt va perfekt och vi hade kul tillsammans.

I alla fall min syn på allt.

Men jag älskar dig.

Hur det än blir och vad som än händer.

För du är en underbar människa.

Det va jag som gjorde fel från början och jag är hur ledsen som helst övet det.

För jag saknar dina gulliga sms och allt.

Men nu sket det sig och om jag aldrig mer får ett sånt, får jag väl acceptera det.

Men skulle bli så enormt lycklig om jag fick ett.

Du betyder mycket och massor än allt.

<3

Av erica bredberg - 11 maj 2010 19:08

hur är det att känna sån passion som ni?

ni är helt underbara tillsammans. ni finns alltid där för varandra. 

ni tröttnar aldrig liksom.  

träffas nästan varje dag. deth ar ni gjort i flera månader nu. fattar inte hur man kan känna så stor kärlek för nån. 

men en dag vill jag också göra det. aldrig tröttna på personen. kyssas med stängda ögon, stå på tå för att nå upp till dina läppar.

Känna hur du håller om mig. höra hur du viskar att du älskar mig i mitt öra. 

Kunna se en framtid med dig framför mig. se hur vi skulle kunna göra hur lyckliga vi skulle kunna bli.

Önskar bara att det kunde bli verklighet.

Min dröm om dig vill ajg aldrig vakna upp ur. 

försen du finns där hos mig <3




Av erica bredberg - 4 maj 2010 15:08



KOMPLICERAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAHAHAHA, LIKE YOU! <3

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards