Alla inlägg den 27 januari 2012

Av erica bredberg - 27 januari 2012 11:09

Kärleken som skapas mellan två personer som ser något speciellt hos den andra. 

Det är den kärleken alla letar efter. 

Den som varar sådär passionerat länge. 

Där man lever på rosa moln och bara svävar. 

Även om det finns svackor som man trillar ner i så hjälper man varandra.

Att komma upp och klara det tillsammans. 

Man löser det. 


Men det finns också en hel del som kan störa & förstöra.

Som vänner, familj, skolan, jobbet. 

Som kan få en att bli osäker, känna sig äcklig eller konstig. 


Ingenting har stoppat mig hittils. 

Inget ska få stoppa mig.

Jag är osäker ibland, 

men med dig känner jag mig trygg.

Du får mig att må bättre än någon annan.

Du får mitt leende att bli äkta igen.

Du gör mig lycklig.


Tack älskling.

Fortsätt som du gör, så kommer mitt hjärta ligga i dina händer inom en snar framtid. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards