Alla inlägg den 21 februari 2010

Av erica bredberg - 21 februari 2010 11:42

-Jag har aldrig känt mig så bortglömd som nu.

 

 

Jag har alltid undrat hur det är att vara förälskad. Hur det känns och hur lycklig man egentligen är. Har aldrig vågat släppa in någon ordentligt. Vågat kärleken flyga och bara vara. Göra mig lycklig och glad. Istället har jag hållt den innom mig. Låtit den gnaga på mig innifrån och aldrig visat hur ont det egentligen gjort. Har aldrig vågat visa kärlek till någon som jag verkligen gillat. Trott att det skulle bli värre om jag visade det. Trodde att du skulle lämna mig om jag visade kärlek för mycket. Kanske skrämde dig. Jag ville aldrig att du skulle lämna mig. Ville inte att du skulle skita i mig. Bara ignorera mig och gå därifrån. Jag har aldrig riktigt varit förälskad. Aldrig vågat.

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Erica här. I den här bloggen tänkte jag mest skriva mina tankar och meningar om livet och hur jag tycker om saker. Inte om vad jag har gjort idag, vilken hårfärg jag har eller nått sånt. Kraam

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards